QEX.NL forum

Advertentie:

Auteur Topic: Heb jij een spotify acocunt  (gelezen 584 keer)

Peter

• Geldwolf
  • Senior
  • Voormalig ondernemer, nu aandelenhandelaar
    • Bekijk profiel
Heb jij een spotify acocunt
« Gepost op: 5 december 2018, 11:12:19 »
Heb jij een spotify account?
Zoja, ben je ook een betalend lid voor Spotify?

Ik zie namelijk het voordeel niet van een betaald lidmaatschap bij Spotify.

Reva

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Heb jij een spotify acocunt
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2019, 09:32:13 »
Ik heb een aantal maanden een Spotify account gehad voor mijn Google home. Het voordeel van de betaalde versie is dat het selecteren van een artiest of nummer mogelijk is. In de gratis versie kan dit niet, daar kan ik alleen kiezen voor een playlist waar de artiest misschien in zit.
Dit heeft ook wel zijn charme want nu hoor ik soms muziek die ik anders nooit geselecteerd had.

Een ander voordeel is dat in de betaalde versie een hogere geluidskwaliteit is en dat vind ik wel belangrijk. Ook mag in de betaalde versie muziek gedownload worden naar het apparaat.
Ik had al snel 40 GB aan muziek gedownload vanaf Spotify dus dat is handig maar zet ook de harde schijf of SD kaart wel erg snel vol.

Spotify is een top dienst, alleen de abonnementsprijs vind ik persoonlijk aan de hoge kant.

Brainiac

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2019, 13:53:23 »
Ik had Spotify op mijn smartphone maar de cache groeide zo enorm dat mijn telefoon langzaam werd.
Ik heb Spotify verwijderd en mijn telefoon is weer snel.

Peter

• Geldwolf
  • Senior
  • Voormalig ondernemer, nu aandelenhandelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2019, 10:49:25 »
Het bedrijf spotify schijnt wel flink te groeien, zeker de laatste tijd sinds ze ook podcasts aanbieden. Ze lijken ook geen echte concurrent te hebben op dit moment.
Youtube Music doet een mooie gooi maar om een of andere reden lijkt dit ook niet goed te lopen. Ik heb nog niemand in mijn omgeving die een Youtube music abbo heeft genomen.