QEX.NL forum

Advertentie:

Auteur Topic: ING aandelen 2019  (gelezen 975 keer)

Davy Maes

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
Re: ING aandelen 2019
« Reactie #30 Gepost op: 22 augustus 2019, 11:10:37 »
Ik heb vanmorgen pas mijn geld op ING A gezet en ik heb nu al 190 euro verdiend! Dat is lekker makkelijk scoren, ik verkoop als de winst onder de 8 cent per aandeel komt.

Peter

• Geldwolf
  • Senior
  • Voormalig ondernemer, nu aandelenhandelaar
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 22 augustus 2019, 13:25:11 »
Goede actie hoor maar houdt er rekening mee dat 1 zwaluw nog geen lente maakt. Geniet van je winst maar besef dat aandelenhandel een langer termijn uitdaging is met vele factoren die jouw inkomen kunnen bedreigen.

Peter

• Geldwolf
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 23 augustus 2019, 13:16:17 »
Zonde zonde, het aandeel ING A kan maar niet overtuigen.
Vandaag begon de dag een beetje positief en heeft een hoogste koers bereikt van vandaag op 8,66 euro maar als snel gaat het weer naar beneden.

Het lijkt wel alsof veel mensen die in ING A zitten snel weer het hazenpad kiezen. Ik had gehoopt op een enorme verbetering als mensen terug kwamen van vakanties maar tot nu toe ijdele hoop. Uiteraard ga ik ervan uit dat de koersen alsnog flink gaan stijgen maar niet zo snel als ik dit hoopte.

Aandelenhandel blijft altijd glazen bol werk.

Peter

• Geldwolf
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 1 september 2019, 13:05:47 »
Ik had toch gelijk gehad, ik had een paar weken geleden een flink bedrag in de beurs gestoken (ING A) en inmiddels zit ik alweer aan een leuke winst! Ik kon me niet voorstellen dat het aandeel ING A nog verder naar beneden zou gaan, natuurlijk was dat een gevoelskwestie en met de kennis dat ING A toch een van de weinige stabiele aandelen in de wereld is.

De echte handelaren kwamen weer terug van hun vakanties naar mooie oorden en daardoor gaan de koersen straks weer flink omhoog. Dus ING A, ik heb daar nog steeds vertrouwen en behoorlijk veel geld in zitten.

Brainiac

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 9 september 2019, 01:05:28 »
het was een goede week voor het aandeel ING, het lijkt alsof ING de weg omhoog heeft herpakt.
Ik blijf hopen op een flinke verbetering van de aandelenkoers ING A en daarmee ook herstel van mijn vermogen.

Peter

• Geldwolf
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 13 september 2019, 09:46:54 »
Gisteren ging het aandeel ING A door alle commotie over de renteverlaging weer omlaag maar inmiddels gaat het aandeel ING A weer omhoog. Als dit aan het einde van de handelsdag nog zo is, dan hebben wij toch een mooie week gehad met het aandeel ING A.

Ik ben nog steeds van mening dat blijven zitten in ING A voor mijn strategie en winstgevendheid het beste is. Ik heb een flink aantal aandelen bijgekocht toen de koers nog een euro lager was dus ik heb nu een flinke winst en aan de andere kant nog het verlies van de aandelen die ik heb gekocht op 16,60 euro.

Ik houd mijn aandelen ING A. Met enige jaloezie las ik over het nieuwe aandeel op de AEX dat 30% in waarde was gestegen in 1 werkdag. Het zou heel erg fijn zijn als ING ook eens met nieuws kwam waardoor het aandeel een flinke koersstijging zou krijgen. Net zoals het toen wat matig presterende Unilever plotseling omhoog schoot toen bekend werd dat kraftfood Unilever wilde inlijven. Maar goed dat zijn allemaal dromen natuurlijk dus ik hou mijn ogen op de beurs en wens u een hele fijne handelsdag.

Peter

• Geldwolf
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 25 september 2019, 19:00:51 »
het aandeel ing heeft vandaag heel erg lang op rood gestaan maar gelukkig ging het aandeel aan het eind van de beurs dag toch nog een heel klein beetje omhoog

Peter

• Geldwolf
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 1 oktober 2019, 09:55:07 »
Het gaat lekker met de aandelen ING. Vandaag al 1 procent omhoog. Heerlijk, laat maar stijgen dat aandeel ING!