QEX.NL forum

Advertentie:

Auteur Topic: President Trump praat beurs weer naar beneden  (gelezen 42 keer)

Peter

• Geldwolf
  • Senior
  • Voormalig ondernemer, nu aandelenhandelaar
    • Bekijk profiel
President Trump praat beurs weer naar beneden
« Gepost op: 24 augustus 2019, 07:16:44 »
de Amerikaanse president Donald Trump heeft deze week voor de zoveelste keer de aandelenbeurs naar beneden gepraat. Hij heeft deze keer een tweet de wereld in gestuurd waarin hij aangeeft dat Anerika beter af is zonder China.

Van dat soort berichten schrikken beleggers uiteraard en dus zakte beurs stuk weer nadat de Amerikaanse president met zijn hersenloze tweet de wereld angstaanjagend en met name de financiƫle wereld en ik vraag me zelf dan ook af of Donald Trump dit niet doet omdat hij short zit in een flink aantal aandelen en op die manier zijn vermogen of het vermogen van de mensen die achter hem staan flink kan verhogen.

Of dit is de domste president ooit, of de  grootste gestoorde ooit, of hij heeft belangen waar hij niet openlijk voor uitkomt maar hij maakt waarschijnlijk heel veel geld met dit soort opmerkingen de wereld in te sturen.

Brainiac

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
Re: President Trump praat beurs weer naar beneden
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2019, 01:07:33 »
Ik las ook dat Donald Trump een raar verhaal had over een orkaan die een bepaald gedeelte van het land zou raken maar dit blijkbaar niet gedaan heeft en dat Donald Trump toch probeert om iedereen wijs te maken dat het wel geraakt zou worden of is geraakt.

Men twijfelt aan zijn geestvermogens als ik het artikel mag geloven. Wat ik eng vind, is dat nieuwsberichten over Donald Trump ook altijd een bepaalde geladenheid hebben. Bij andere presidenten probeerde men niet om zo heftig een persoon zwart te maken of op te hemelen maar dat gebeurd bij Donald Trump wel en ik denk dat dit voornamelijk door zijn Twitter account komt waarmee hij vele mensen probeert te sturen.