QEX.NL forum

Advertentie:

Auteur Topic: ING Aandelen 2020  (gelezen 944 keer)

Peter

• Geldwolf
  • Senior
  • Voormalig ondernemer, nu aandelenhandelaar
    • Bekijk profiel
Re: ING Aandelen 2020
« Reactie #15 Gepost op: 28 april 2020, 08:54:40 »
Gisteren uit de beurs gegaan met 5,99% stijging maar nog steeds onder de 5 euro. Ik hoop dat er komende weken een goede verbetering komt! Heb je trouwens het aandeel KLM zien vliegen gisteren, 56% stijging heb ik zelfs voorbij zien komen!

Brainiac

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 28 april 2020, 10:40:11 »
Het aandeel INGA staat met 2,52% hoger nu weer op een koers van 5 euro.
Dat is nog altijd 11 euro per aandeel minder dan ik ervoor betaald heb. Niet verkopen en wachten is mijn strategie.

Ik denk dat niemand op dit moment kan vertellen hoe het gaat aflopen met de aandelenkoersen over een paar maanden of zelfs een jaar. We zitten in een achtbaan waarvan de route onbekend is en we moeten hopen op verbetering. Het enige wat we weten is dat we geïnvesteerd hebben in het bank die solide was in het oude normaal maar over de ING bank even solide kan zijn in het nieuwe normaal is de grote vraag. Ik hoop dat ING alles zal doen om verder te groeien in de nieuwe wereld na Corona.

Peter

• Geldwolf
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 30 april 2020, 12:11:41 »
BAH BAH normaal had ING vandaag het dividend betaald! Dat geld hebben ze ook gereserveerd maar niet aan de aandeelhouder betaald. Ik ben benieuwd bij wie het geld nu in de zakken is gevallen? Niet bij mij, de aandeelhouder die al jarenlang verlies lijdt op aandelen ING.

Peter

• Geldwolf
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 4 mei 2020, 09:26:48 »
Het oranje mannetje in Amerika heeft weer gesproken en de aandelenkoersen in Nederland donderen weer in elkaar.
Trump heeft weer aangestuurd op een handelsoorlog tegen China want hij zou bewijs hebben dat het virus uit een lab in Wuhan komt.

ING krijgt vandaag op de AEX de grootste klappen. De koers is nu 4,70 euro per aandeel.
De AEX koerst onder de 500 punten. Ik word hier echt doodziek van!

Brainiac

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 4 mei 2020, 09:59:07 »
Gelukkig is het aandeel ING bezig met het maken van een Ubocht.
Maar we zijn er nog lang niet.

Wilma

• Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
    • Verdien geld met crypto currency
« Reactie #20 Gepost op: 4 mei 2020, 12:25:19 »
Als je geld wilt verliezen moet je nu handelen, als je geld wilt verdienen moet je gewoon wachten tot al deze ellende met Corona voorbij is en misschien dat Trump dan ook een andere baan heeft of lekker met pensioen is.

Peter

• Geldwolf
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 5 mei 2020, 12:56:33 »
Vandaag gaat ING weer iets omhoog. Het aandeel schippert tussen beetje op en beetje neer.

Laat de toekomst aub betere koersen brengen!

Brainiac

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 6 mei 2020, 09:51:10 »
De AEX gaat vandaag in de jojo beweging weer naar  beneden omdat het gisteren omhoog ging.
Daarom is het met ING weer treurig gesteld: 4,71 euro nu, een verlies van 14 cent. In procenten is dat 2,87%.

Misschien wel een goed moment om te kopen maar eigenlijk weet niemand meer wat hij moet doen. Zelfs Warren Buffet heeft aandelen van vliegtuigmaatschappijen verkocht. Dat lijkt mij persoonlijk een slechte zet want ik vermoed dat we de hardste klappen wel gehad hebben maar die man is beroemd om zijn kwaliteiten op aandelenhandel maar misschien is hij inmiddels ook in paniek geraakt.

Ik weet het allemaal niet. Ik zou alleen graag mijn aandelen willen verkopen tegen het bedrag dat ik ervoor betaald had.

Peter

• Geldwolf
  • Senior
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 14 mei 2020, 00:32:49 »
Na het slechte nieuws over ABN AMRO dook de koers van ING ook weer 2 procent in de min.

Ook mineur op wall street dus deze week verwacht ik geen verdere stijging van de AEX.