QEX.NL forum

Advertentie:

Auteur Topic: Nederlandse spoorwegen schrijft geld af van moeder maar reizen mag niet  (gelezen 51 keer)

Brainiac

• Junior
  • **
    • Bekijk profiel
De Nederlandse spoorwegen is afgelopen jaar verzocht om een abbo van mijn dementerende moeder op te zeggen. Zij doen dit echter niet en dit geld wordt weer van MIJN bankrekening afgetrokken.

Ik geef aan dat ik het niet eens ben om de volgende standpunten.
1. Mijn moeder is dementerende en ik heb al eens verzocht op te heffen. Dat blijkt niet gedaan!
2. Het gaat van mijn bankrekening af in plaats van MIJN MOEDERS bankrekening. Waarom niet gewoon van haar rekening?Dat ik 1x betaal zegt niet dat ik altijd haar posten hoef te betalen.
3. De NS geeft zelf aan "De trein is niet voor iedereen" maar toch moet betaalt worden voor een abbo waar men geen gebruik van maakt.

Vervolgens durft de klantenservice ook nog op mijn vraag: Dus iemand kan al een aantal maanden op advies van de NS niet reizen maar moet wel betalen?
te antwoorden:

Ik ga geen discussie met je aan over wat er wel en niet mogelijk is geweest. Als je me ergens woest mee maakt is zo'n dooddoener. Dat is 0,0% service

De NS geeft meer om geld dan om het betalende mens.
Makkelijk natuurlijk een dementerende vrouw afschepen met een rekening.

Ik ga nu even betalen bij de bakker voor brood wat ik niet mag opeten en betaal even spotify voor het geluid dat ik niet mag beluisteren want het is blijkbaar normaal om te betalen voor een dienst die je niet mag afnemen.